Verzending
Producten welke in voorraad zijn worden normaal gesproken altijd binnen 2 werkdagen geleverd. Het kan soms voorkomen dat een bestelling met meerdere producten in verschillende zendingen verstuurd wordt. Eventuele extra portokosten komen dan voor onze rekening. Wij streven ernaar om elke bestelling ten minste binnen 1 werkdagen te verzenden. Indien dit niet haalbaar is, dan zal u hierover direct geïnformeerd worden.

De meeste bestellingen worden met PostNL of DPD Pakketservice naar u verzonden. Iedere pakketdienst heeft eigen richtlijnen als u niet thuis bent. Wij hebben daar helaas geen invloed op.

Na ontvangst van de verzendbevestiging kunt u er doorgaans vanuit gaan, dat de bestelling de dag erna afgeleverd wordt. Bij foutieve of onvolledige adresgegevens kan de levering vertragen, wij zullen dan contact met u opnemen om de juiste gegevens opnieuw te verwerken. Soms brengt dit extra kosten met zich mee.

Verzendkosten
De verzendkosten vermelden wij in de winkelwagen. Bij het bereiken van een minimaal bestelbedrag, zullen de verzendkosten veranderen.

Levering
Wij leveren bijna al onze bestellingen rechtstreeks vanuit het centrale Herbalife magazijn. U heeft daarmee altijd de garantie dat uw producten een zeer lange houdbaarheid hebben. Leveringen via het centrale Herbalife magazijn duren soms 1 dag langer. Helaas hebben wij geen invloed op de verzendwijze en/of verpakking. In sommige gevallen kan een koerier uw bestelling bij buren afgeven. Er zal dan altijd een notificatiebriefje bij u in de brievenbus gedaan worden.

Bijna al onze zendingen worden verzekerd verzonden, wat betekent dat er een handtekening gevraagd wordt bij aflevering. Wij hebben in dat geval de zekerheid dat het pakket is afgeleverd, en u heeft de zekerheid dat deze niet zomaar voor de deur wordt gezet met alle gevolgen van dien.

Als een pakket bij u met transportschade wordt afgeleverd, dan kunt u deze het beste weigeren. Als u deze toch heeft aangenomen, bijvoorbeeld omdat de schade aan de buitenkant van de doos niet zichtbaar was, dan vragen wij u om ons hierover direct te informeren.

Ruilen/retourneren
Mocht u onverhoopt producten moeten terugsturen dan dient u dat goed verpakt en voldoende gefrankeerd (wij accepteren geen ongefrankeerde pakketten!) te doen. Let op, u dient wel een retourformulier bij te sluiten. Het retourformulier vraagt u aan bij onze klantenservice via "contact". Onze adresgegevens zijn:

Swinglife Internet Sales
P. de Swartstraat 20
1333 NH Almere

 
De consument dient vooraf de retourzending te melden. Dit kan per e-mail d.m.v. het contactformulier op de website. Wij sturen u dan een retourformulier. Niet gemelde zendingen worden niet verwerkt. Bij retourzending zijn de verzendkosten voor rekening van de consument.

Voor retourzendingen n.a.v. fabricagefouten, zie de algemene voorwaarden, artikel 7. Bij alle retouren zijn onze algemene voorwaarden van kracht.



| Meer